POLSKI     ENGLISH     FRANCAIS

INFORMACJE O ZAKUPACH


Sklep internetowy dostępny pod adresem:  www.karloff-jewellery.pl jest własnością firmy: Kreacje S.B.
z siedzibą:
ul. Górczewska 17 lok. 6
01-186 Warszawa
Firma wpisana jest w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Gospodarki:
NIP: 951 199 0333
Regon: 147059166

Prowadzimy sprzedaż detaliczną, wyłącznie za pośrednictwem Internetu.
Nie posiadamy sklepu stacjonarnego.

Możecie  skontaktować się z nami  za pomocą :


JAK DOKONAĆ ZAKUPU:


MAJĄ PAŃSTWO DO WYBORU 2 SPOSOBY:

  1. Za pośrednictwem strony, klikając opcję „kup teraz” i podając swoje dane oraz dane adresowe do wysyłki. W przypadku wysyłki kurierem konieczne jest podanie numeru telefonu do osoby która będzie odbierała przesyłkę.
  2. Mogą Państwo również wysłać nam wiadomość na adres: karloff.jewellery65@gmail.com  z linkiem do produktu lub numerem produktu który chcieliby Państwo kupić (np. pierścionek 119S).
    W odpowiedzi podamy Państwu numer konta naszej firmy na które należy wysłać kwotę za wybrane produkty. Poprosimy o wskazanie nam opcji wysyłki: poczta lub firma kurierska oraz danych adresowych wraz z numerem telefonu, gdzie ma zostać wysłane zamówienie.

Wszystkie nasze wysyłki są darmowe.
Do każdego zakupu dołączony zostanie paragon fiskalny lub faktura (na życzenie).
W razie jakichkolwiek pytań prosimy o wysłanie nam wiadomości lub skontaktowanie się z nami telefonicznie.
Możecie Państwo również wysłać nam wiadomość tekstową – chętnie oddzwonimy!


ZAMÓWIENIA INDYWIDUALNE

Jeżeli spodobał się Państwu produkt  który został już sprzedany,  prosimy o wysłanie nam wiadomości z zapytaniem o możliwość wykonania podobnego produktu na zamówienie indywidualne.
W miarę możliwości wykonamy dla Państwa zamówienie.

Koszt wykonywanego na zamówienie produktu, termin realizacji oraz sposób wysyłki uzgadniane są indywidualnie pomiędzy Klientem, a Pracownią.
W przypadku dokonywania zamówień indywidualnych,  wymagany jest zadatek wysokości 50% wyceny.
Zadatek nie podlega zwrotowi w przypadku rezygnacji z zamówienia za strony zamawiającego.


PROJEKT WŁASNY:

Jeżeli mają Państwo własny projekt, pomysł na biżuterię, możecie się do nas zwrócić z pytaniem o możliwość wykonania danego projektu na zamówienie.
Chętnie doradzimy i podzielimy się doświadczeniem.

W przypadku zamówień pierścionków i obrączek należy podać ich rozmiar jubilerski oraz wewnętrzną średnicę obrączki w milimetrach.


INFORMACJE  OGÓLNE

Wszystkie wyroby prezentowane na stronie karloff-jewellery.pl są własnością Pracowni.
Wykorzystywanie, kopiowanie autorskich wzorów oraz rozpowszechnianie zdjęć, fragmentów grafiki lub tekstu zamieszczonych na stronie bez pisemnego zezwolenia Pracowni jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich zgodnie z Ustawą o Prawie Autorskim i Prawach Pokrewnych.
Pracownia prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem strony internetowej karloff-jewellery.pl.
Współpracujemy również  z galeriami internetowymi pośredniczącymi w sprzedaży naszych produktów.
Stroną dokonującą zakupów może być tylko osoba pełnoletnia lub firma.
Wszystkie ceny podawane są w Polskich Złotych i zawierają podatek VAT 23% , ceny w wersji angielskiej i francuskiej podane w Euro, są jedynie orientacyjne.
Procedura realizacji złożonego zamówienia rozpoczyna się w momencie zaksięgowania płatności na koncie Pracowni.
Zamówiony towar jest wysyłany do Klienta niezwłocznie, nie później niż 2 dni robocze od dnia otrzymania płatności za zamówiony towar.


OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

Zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych informujemy, że dane osobowe naszych Klientów zbierane są i administrowane przez Pracownię wyłącznie na potrzeby realizacji zamówień i przetwarzane w celu realizacji statutowej działalności gospodarczej firmy, z zachowaniem wymogów zabezpieczenia danych określonych w przepisach o ochronie danych osobowych oraz działalności marketingowej.
Każdy Klient ma prawo wglądu do swoich danych, poprawienia, żądania zaprzestania przetwarzania danych oraz ma prawo sprzeciwu, który należy zgłosić do Pracowni.


ZWROT TOWARU :

W terminie 14 dni od otrzymania towaru możliwy jest jego zwrot bez podania przyczyny. W tym celu prosimy o skontaktowanie się z nami.
Towar będzie odesłany na koszt sprzedającego.
Dotyczy to jednak przedmiotów, które nie były noszone, używane i które nie zostały uszkodzone przez Klienta.
W tej sytuacji Klientowi zostanie zwrócona kwota, jaką zapłacił za zakupiony towar.
Formularz odstąpienia od umowy: w przypadku odstąpienia od umowy, klientowi zostanie niezwłocznie wysłany formularz "Odstąpienie od umowy" który należy wypełnić oraz odesłać wraz z kupionym produktem. Kupiony produkt należy zwrócić na adres siedziby podany w formularzu "odstąpienia od umowy". Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania. Wszystkie produkty zabezpieczone są metką producenta. Metka gwarancyjna nie może zostać zerwana. Metka gwarancyjna, zamocowana na produktach, w żaden sposób nie uniemożliwia przymierzania oraz oglądania produktu. Wraz z ometkowanym produktem, należy zwrócić/odesłać dowód zakupu (paragon fiskalny lub fakturę). Odsyłany produkt musi być starannie zabezpieczony aby nie uległ zniszczeniu podczas transportu. Zwracane produktu można odesłać pocztą polska lub dowolna firma kurierską Zgodnie z ustawą o Prawach Konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827 art. 38) produkty personalizowane (np. grawer, zmiana w wyglądzie, zmiana rozmiaru na danym produkcie,na żądanie klienta) nie podlegają zwrotowi ponieważ ich personalizacja uniemożliwia dalszą sprzedaż.


REKLAMACJE I WARUNKI GWARANCJI

Przed wysłaniem do Klienta zakupiony towar podlega dokładnemu sprawdzeniu pod względem jakościowym.
Na zakupioną biżuterię Pracownia udziela 2-letniej gwarancji. Gwarancja nie obejmuje naturalnego zużycia, uszkodzeń mechanicznych i chemicznych wynikających z nieprawidłowego użytkowania.
Reklamowany towar powinien zostać przesłany na adres Pracowni listem poleconym lub kurierem, w oryginalnym opakowaniu, odpowiednio zabezpieczony, w terminie 10 dni od daty złożenia pisemnego powiadomienia o chęci reklamacji (poczta tradycyjną lub e-mailem).
Sprzedający nie udziela gwarancji na tzw. powłoki ścieralne: produkty oksydowane lub produkty złocone. Trwałość oksydy lub złocenia zależy od indywidualnego użytkowania oraz czasu użytkowania.
Reklamacja rozpatrywana będzie w terminie 14 dni od otrzymania reklamowanego towaru przez Pracownię.
W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji towar zostanie naprawiony, wymieniony lub zwrócona zostanie kwota, jaką Klient zapłacił za zakupiony towar.
Pracownia zastrzega, iż nie będą pozytywnie rozpatrywane reklamacje dotyczące różnic kolorystycznych towaru, wynikających z różnic ustawienia parametrów kolorystycznych monitora Klienta.
Podstawą reklamacji nie może być rozmiar pierścionka lub obrączki, w przypadku gdy został niewłaściwie podany przez Klienta (należy podać rozmiar jubilerski oraz wewnętrzną średnicę w milimetrach).


POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Prawem właściwym dla umowy sprzedaży towarów pomiędzy Sklepem, a Klientem jest prawo polskie, w szczególności przepisy Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny".

Regulamin nie wyłącza oraz nie ogranicza żadnych uprawnień Konsumenta, które przysługują mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzeczności pomiędzy postanowieniami Regulaminu, a bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa, przyznającymi Konsumentom uprawnienia, pierwszeństwo mają te przepisy. Postanowienia umów mniej korzystne dla Konsumenta niż postanowienia ustawy o prawach konsumenta są nieważne, a w ich miejsce stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.